Thursday 8 March 2012

 
  Kehidupan manusia akan diselangi dengan kebahagian dan kesedihan. Adakala kita berada di atas , adakalanya kita di bawah. Kehidupan manusia itu roda dunia.

  Biasalah kan , kita hidup dalam dunia mesti ada je manusia yang tak puas hati dengan kita. Bila depan kita baik macam malaikat tapi belakang......Satu masalah selesai , kini datang yang lain.


 

   Kakak , kakak tak fikirkan ke perasaan orang yang akak kacau tu ? Ni semua benda akak nak stalk pastu tweet macam-macam pasal kami. Kenapa akak buat macam tu ? Untuk apa ? Untuk kepuasan hati kakak ke ?

   Kalau setakat akak nak mengata pasal kelas kami itu okay lagi. Tapi kalau dah masuk dalam hal peribadi orang tak ke namanya menjaga tepi kain orang ?
 
  Kakak.... Niat saya tulis ni bukan nak aibkan akak tapi dah melampaulah apa yang akak buat tu. Kalau boleh saya nak semuka dengan akak tapi saya ni jenis penakut. Tu sebab saya tulis dalam ni dan saya tahu akak akan bacanya.

  Kakak , saya minta maaf atas perbuatan saya pada akak. Mungkin saya ada sakiti hati akak ke thats why akak buat macam tu kan ?
 
P/S:Just for a minute , cuba akak letakkan diri akak kat kami ni , dan rasakan betapa sakitnya hati tu.


Takda kaitan , saya suka awak bila awak pandang saya

No comments: