Wednesday 14 March 2012

Paklong ? K

   Assalamualaikum. Hahaha , maklong gua nak kawin. Tunang dia orang cina bhai ! Mata sepet tapi tak sesepet Danial. Kulit putih gitu. Pastu mak aku kata nanti dapat sepupu lagi cantik dari aku. Ceh !


    Baru aku tahu kenapa Tokwan aku tetiba balik. Bila aku tanya , dorang kata saja2 , nak tengok cucu. Padahal nak tengok bakal menantu. Lahai....Malu lah tu.

  Muka maklong merah padam je bila family kitaorang suruh dia introduce tunang dia kat family kitaorang. Hahah , kita faham maklong.Lol , taknaklah aku kawin. Nanti kena introduce macam tu. Malu bhai !

   Kamal. His name. Have sense of humour. Okay lettew. Hah ! TROLOLOLOOLOLO , I CANT IMAGINE WHEN I CALL HIM PAKLONG. ARGHHH , DAFAKK. Omg !!! Nanti mesti tangan aku penuh dengan inai. Dafaakkk again ! Aku tak suka inai.

Paklong , Maklong ? Urhggg , OMG !

   You know what , maklong aku tu gemuk. Pastu aku imagine macam manalah dia nanti pakai baju pengantin padahal selalu tengok pengantin slimmm gituu. Pastu nanti kena. Mekap kalau 1 cm takpelah , ni 100000 cm. Adoyaiiiii ~~''
Bulan Jun ni dorang nikah. Meh lah ramai2 kita serbu jom. Makan nasi beriani.
P/S:Lepas maklong nikah , dia pindah Selayang sana. Nanti mesti dia dah tak ingat kami adik beradik. Pastu nanti mesti hubungan kitaorang semakin ....um um um apa hah perkataan tu ? Adoiii aku tak ingat. Huk huk huk huk huk huk ._________________________________.  

No comments: