Friday 23 December 2011

Dont Go Back To School !

  • Sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah sekolah..
  • Oh lupa , Assalamualaikum. Perasan tak lagi berapa hari je lagi nak sekolah. Arghhh , tak suka !
  • Okay , harap sangat pembelajaraan aku di tingkatan 2 tak lagi macam masa aku di tingkatan 1. Amin.
  • Ni aku punya list persekolahan aku. Hewhew
  • Dah beli buku tulis. K
  • Bayar yuran persekolahan aku. K
  • Beli barang-barang sekolah. K
  • Beli baju tu semua. K
  • Bersedia untuk belajar. KO

  • Aku dah deactivate Facebook , Twitter. Tu je. Kalau tidak sampai bila aku nak belajar betul-betul
  • Alhamdulillah , Kuali Bulat dah maafkan aku. Terimakasih sangat tau !
  • Then , em em , atok aku dari Kedah datang KL. Pagi ni bapak aku siap-siap nak pegi ambik atok aku lah.
  • Bila-bila masa je dorang semua akan datang kat rumah aku ni.
  • Dan yang paling aku tak suka when atok aku bawak anak tiri dia. Aku kena panggil Maksu. Tahun ni dia Form 5.
  • Apa aku nak cakap lagi ? Em em em em.......Entah lah.
P/S: Aku tak nak sekolah dekat kampung. Mintak maaf sangatlah. Hidup aku dekat KL bukan di kampung. Lagi pon aku ni budak bandar...:/

No comments: