Thursday 22 December 2011

Random

  • Assalamualaikum. Tahniah kepada sesiapa yang berjaya mengambil result PMR tu dengan hati gembira , tabah atau papejelah. 
  • Yang penting SMKSP terbaik !
  • Beribu tahniah kepada sesiapa yang dapat 9 A tu. Aku jesles sebenarnya. Tapi takpe , still ada masa. Dan masa itu duit. Encik Krab yang cakaplah.
  • Okay stop di situ pasal aku tak ambik tahu sangat. 
  • Hehehe , aku dah tahu nama kau. Nama kau Syean. Lol , wht type of it.
  • Okay , aku dah tahu nama kau. Kau memang tak famous mana.
  • Ni yang aku dapat profile
  • Syed Ahmad Nazir bin Syed Mohktar
  • Lahir di Kuala Lumpur
  • Bangsa Melayu
  • Kerjaya sebagai pelakon , model , penyanyi. Hewhew.
  • Itu jelah yang aku dapat pasal dia.
  • Dekat Fb , aku cari takde , dekat Twitter , huh jangan haraplah.
  • K semalam aku try tengok myspace dia. Wahh , ada gambar dia. Hensem gitu (Y).
  • Bye
P/S: Next week sekolah ...

No comments: