Monday 12 December 2011

Gerhana Bulan

  • Assalamualaikum. Well , cerita pasal gerhana bulan ni i think kelmarin lepas , 10 hb.
  • Seumur hidup aku , aku tak pernah lagi meyaksikan kecantikan gerhana bulan tu. Teringin sangat nak tengok tapi baru aku sedar bulan tu taknak duk depan rumah aku -,-
  • Nak tengok gambar gerhana bulan tu ? Cari kat google. Aku nak masukkan gambar gerhana bulan yang aku tangkap sendiri. Kira kenangan....Tapi aku tak tangkap pon sebab aku tak dapat tengok.
  • Waktu on dekat Facebook dengan Twitter , wow ramai cakap tentang gerhana bulan ni. #Famous
  • Lepas tu aku saja tengok twitter aku , ternampak satu tweet ni. Orang ni tweet "Sabda Rasulullah SAW , Sekiranya gerhana berlaku , sesungguhnya , Allah murka terhadap hambanya.
  • Lepas aku baca tu terus aku update status.
  • Ramai yang komen , komen dorang macam sangsi je. Alhamdulillah , ada sorang kawan aku ni. Nama die Zakiah Heracle's. Terimakasih sangat tau Zakiah :)
  • Nak tahu apa jasa si Zakiah ni , die ni tolong terangkan lebih lanjut kat dalam status aku tu. Terimakasih sangat tau !
  • Tu jelah kot , pasal gerhana ni. Kita sebagai hamba Allah kena buat lagi amal kebajikan. :) Byeeee

No comments: