Friday 9 December 2011

No More Mr.Bean

  • Assalamualaikum. Jawablah kawan. Tak jawab pon takpe. Kau punya dosa. Hehe
  • See that title ? Yeah , kali ni aku serius. Bende ni aku tak bagitau sesiapa pon. Sebab kalau aku bagitau , dorang akan cakap "bunga bukan sekuntum" .
  • Kalaulah boleh aku nak delete die dari mind aku dan jugak hati aku. Kenapa ?
  • Reason why ? Entahlah , aku rasa macam die tak sukakan aku dekat mata die. I can tell how much he dislike me.
  • How can i know ? Hem , first time aku update status dekat Facebook berkenaan kawin tua. Tetiba The Jendol , komen. Agak terkejut dan komen die seseolah mengatakan Mr.Bean tak sukakan aku.
  • Pagi tadi die update status pasal awex. Haha , tipulah kalau aku tak jesles even die kata die terlepas awex tu. Aku jesles bila masa die bercakap dengan perempuan.
  • Stop dengan kecemburuan yang memang takkan bertempat. Dalam dunia aku , aku selalu sangka kau sukakan aku  tetapi di dunia realiti kau tak sukakan aku pon dan berharap kau takkan jumpa aku lagi.
  • Insya-Allah , tahun depan kau takkan melihat lagi wajah aku kat sekolah situ. Itu buat hati kau bahagia kan ? Kau bahagia aku bahagia jugak. Takdir Allah.
  • Kali ni aku tak akan kacau kebahagian orang lain sebab aku taknak "pisang berbuah dua kali".
  • Kau orang pertama yang aku bagitau aku sukakan kau. Selama ni , lelaki yang aku suka semua tu kawan aku yang bagitau.
P/S:Cinta hanya milik Allah dan Dia akan berikan cinta tu kepada sesiapa yang mencintai-Nya.

No comments: