Friday 2 December 2011

New Life

  • Assalamualaikum. Jawab weyh , kalau tak kau kolet dosa tu sesesorang. JK. 
  • K sebenarnya dah masuk kali ke berapa buat blog ni pon aku sendiri pon tak kira. Niat aku satu , nak lupakan peristiwa lama. 
  • Masuk tahun baru Islam ni , aku niat aku nak ubah betul-betul. Nak belajar betul-betul. Teringin nak genggam slip yang aku tengok semua A campur dengan +. :)
  • Well , dah masuk Form 2 ni , kena tunjuk contoh yang baik , lagi-lagi aku ni pengawas sekolah. #Okayakumulanakbangga , kesahke?
  • Aku taknak dah ulang perkara yang sama , bila ingat balik tahun lepas , Ohmay , aku rasa aku ni gila childish ! #Malu
  • Oh lupa nak cakap , salam Maal Hijrah !
  • To all my bestbestbestfriend  #tengoktuakuulang3kali  :Humaira , Erna , Syaffira , Einani , Zarifah , Syuhada A&B and last to my Suhana. :( , aku nak mintak maaf gila kat korang. Well aku banyak timbulkan masalah dan im swear to myself aku taknak ulang perkara yang sama. Janji.
  • To Syaffira , sorry sangat sebab aku terlampau ego gila. And im repeat , I'll be your Radio.
  • To Einani , gila sorry sebab aku banyak cari pasal dengan kau. Tapi kau asyik mengalah je dengan aku. And aku sebenarnya tak sukalah kau cakap kau takde bestfriend. Habis aku ni apa ? Aku bestfriend kau :)
  • To Humai , terimakasih sebab kau selalu jadi mulut aku. Terimakasih sangat ! Muuuaaahhhssszzz. #Okaykaugeli
  • To others , sorry lah sebab aku tak tahu nak mintak maaf pasal apa sebab korang selalu ada bila aku sesesorang. Terimakasih KAWAN ! LOVE YOU #Koranggelikesahkeaku?
P/S:Kawan yang baik akan selalu pandang ke belakang untuk melihat samada kawannya terjatuh atau pon tidak :)

No comments: