Friday 2 December 2011

Welcome December

  • Assalamualaikum and good morninggg.
  • Dah masuk pun bulan terakhir 2011. I'll miss the moment of 2011.
  • Entah kenapa , aku jadi resah-gelisah bila cuti sekolah nak habis dah. Rasa alahai cepatnya. 
  • Aku sebenarnya rasa malu kot. Tapi aku tak tahu apa sebabnya. Aku macam rasa aku nak je lari dari semua ni.
  • Terutama sekali Mr.Bean dengan kawan karib die , Kuali Bulat. Gila malu.
  • Tak tahu nak cakap apa. Ngeee ~ :D
  • Selama ni aku asyik tengok blog orang je. Selalunya yang famous tu lah.
  • Blog dorang gila simple but isi kandungan buat aku kagum. Dorang punya kesah selalunya hal cinta dan persahabatan. Hal keluarga pulak bagi dorang , semua okay.  Bagi dorang keluarga perkara pertama dorang dan kalau dorang ada masalah dorang akan cari family dorang dulu.
  • Tangan aku berhenti sekajap. Otak kram. Okay sampai di sini saja. Kita berjumpa lagii. Byeeeeee ~~
 P/S:Hai December <---- Betul ke ejaan die ?

No comments: