Thursday 2 February 2012

Hi February :)

  • Assalamualaikum , okay miss me tak ? Okay tak U.U
  • "February please be nice with me" , apa function tulis macam tu hah ? January terlalu kejam ke ?
  • Guess what , OMG ! I MASUK NASYID *flip nose*.
  • Penyebabnya Asyikin pergi tulis nama semua orang dalam kelas aku then kena paksa masuk nasyid , thank you :P
  • Hari Selasa lepas , kitaorang ada perjumpaan Nasyid for the first time and ada Mr.Bean dan Kuali Bulat , oh rasa nak lari je , thanks Syaffira , kau tarik tangan aku .
  • Then dalam perjumpaan tu , OMG ! Bajet gila Kuali Bulat tu , tahulah kau ketua , watlek watpeace.
  • Then kan , Ya Allah , disebabkan satu peristiwa nilah aku TERSUKA dekat Kuali Bulat , nak tahu cerita dia ? Taknak ? Sukati aku lah , ni karangan aku :PP
  • Dia cakap kat aku kan waktu balik "Hah Hurairah , balik rumah latih suara , aku nak kau jadi solo" , kau nak aku jadi solo , i buat jeeeee , lol anoyying.
  •  K if he's know i like him , aku pasti dia akan buat macam dekat gamabr atas ni , Sadlife U_U
  • Jadual kelas bertukar lagi , OMG AGAIN ! CIKGU THANA AJAR KAMI GEOGRAFI ?! OH S*** !
  • Then , Cikgu Kamil yang mengajar kami Seni bertukar menjadi Cikgu Zaharah , ohmay , dia tu cerewet plus garang.
  • Tadi kan , i pergi kelas 1 Bumi  pasal i nak tanya pasal nasyid then kan ada Fauzul , kay , memang kau tak kenal , dia scandal aku dulu , lol.
  • Kay , sambung tadi , OMG AGAIN AND AGAIN ! Dia tegur aku tapi sorrylah i tak layan you pasal i nak cepat tadi , sorry tau Fauzul :3
  • Ohmay ! Kak Fatin tahu aku sukakan Kuali Bulat , ohmay ! 
  • Akak , kot ye pun janganlah mention nama dia terang2 kang dia baca tak pasal je , dahlah dia follow kita jugak. Tu sebab kita tolak sekeras-kerasnya , diam tau kak *kenyit mata sikit*
  • Kay , sampai sini je koot , Bye.
P/S:Salam Maulidur Rasul , Nak Berselawat kejap , sekali kita berselawat , 10 kali Malaikat selawat ke atas kita :)

No comments: