Friday 3 February 2012

Kami Geng Jahat. Forever Awesome

  • Assalamualaikum and HAI !
  • Okay , kami memang forever awesome. Hahah
  • Tajuk kat atas tu yang pasal jahat tu , silalah rujuk ke syaffirotstory.blogspot.com
  • Then kan , well kita ni jenis terasa then adalah satu peristiwa ni kan , em nak cerita tak ? K tak saya takut ada jugak manusia yang terasa dengan cerita saya. Humai , awak tahu tentang tu.
  • Hah ! Good news for my Family , adik2 perempuan kita semuanya dah sunat. Pagi tadi pukul 9. Waktu tu saya tengah ada di sekolah dan belajar Agama , hehehe
  • Well tadi saya baca blog syaffira and kalau boleh kita nak tahu boleh tak ? Kalau taknak bagitau takpe , aku faham , kau perlukan sedikit je masa

      Tolong sendkan note ni kat Mr.Bean saya. Saya suka dia balik. Ni semua gara-gara hari ni bertembung dengan dia pastu dia pandang saya then saya lari patah balik. Sebab utama saya nak lari diri dari ialah saya malu dengan dia. Dia kenal saya then waktu tu pulak saya belum lagi betul2 lagi matang. Ya Allah , malu menutup segalanya. Saya tahu awak menyampah bila nampak saya lari dari awak. Awak rasa rimas. Kay saya tahu tu. Terimakasih wahai Kuali Bulat , awak bagitau saya tentang tu.

P/S: Jodoh itu rahsia Allah , sekuat mana kita setia , sehebat mana kita merancang , selama mana kita menunggu , sekeras mana kita bersabar , sejujur mana kita menerima kekasih kita. Jika Allah tidak menulis jodoh kita dengan kekasih kita , kita tetap tidak akan bersama dengannya
I ♥ Love You for A Thousand Years

No comments: