Thursday 1 March 2012

EXAM IS OVER DUDE !

Macam ni lah muka aku bila dah habis exam
Assalamualaikum. YEAH , EXAM WAS OVER ! Ceh lagak aku macam baru je lepas ambik PMR. Kay shut up. Sumpah demi Allah , ujian kali ni AGAK SENANG. Ceh mentang-mentanglah aku dapat 34/40 dalam bahasa arab. Hahaha , Syamila Fucker tu jealous dengan aku wooo.



     Selama empat hari aku bertarung jiwa dan raga campur nyawa , Alhamdulillah , akhirnya berakhir juga.Kekadang feel macam ujian saja nak mengenakan aku.






      Hah , nak tahu pasal Syamila Fucker tu ? Hahahaha , dia jealous dengan aku , meh aku nak riak sikit dengan kau. Haish kau ni Hurairah , dosa ah. Well , ni pun Zarifah yang cerita memandangkan duk sebelah menyebelah je. Heheh , panas kau weyh. Waktu Ustazah tengah tanda kertas aku , muka Syamila gila masam. Hahahahahaaha , if i know that situation will be happen , i'll laugh at her loudly. Alaaa , Syamila , kau sendiri pun tahu Allah tu maha Adil. So fikir-fikirlah.





     Actually , bukan hari ni tapi semalam punya cerita. Dah basi. Hem , aku dapat second last tercorot dalam KH PK , sesama dengan Suhana. Nasib baik ada geng. Sebelah-sebelah pulak tu. Sumpah demi Allah , aku rasa nak macam nangis je. Tapi aku control dulu. Ceh control bajet pulak aku ni -,- Pastu bila budak KT , dorang bawak keluar kertas ujian dorang pastu dorang check sama tak jawapan dengan cikgu bagi pastu dapat lebih daripada 25/40 pastu dorang calculate then dorang dapat markah much better dari aku. Sumpah aku naik semput je bila tengok markah dorang tinggi dari aku.

    Hari Selasa lepas dan hari ni ialah hari yang paling SUPRISE TO ME. Too many things happened to me. Ya Allah , semua ni ada hikmahnya kan ?


   Humaira , be strong my girl :) Semuanya ada hikmah disebaliknya peristiwa tu. Bersabar lah. Sesungguhnya Allah itu bersama-sama dengan orang sentiasa sabar.
Tengok tu , dia pun nangis baca perenggan ni sampai jadi beku air tu.


   Believe or not , next week Ustaz Khairul Anuar dah tak ajar kami KKQ. Lepas ni kitaorang mesti rindu kat Ustaz. Rindu nak dengar bebelan merepek Ustaz tu. Bagi aku , dia lah satu-satunya guru lelaki yang paling aku sayang selama dalam hidup aku ni. Bagi aku , dia tu dah macam Bapa Kedua aku kat sekolah. Ustaz , Terima Kasih selama layan karenah kitaorang , ajar kami itu ini , pastu Ustaz buat wat de je kitaorang bising dalam kelas pastu kitaorang tak datang KKQ Ustaz marah pastu seminggu lepas tu ustaz okay dengan kitaorang sengih2 dengan kitaorang.... :'( Waktu aku cakap kat Ustaz , kenapa tak nak ajar kami , air mata Ustaz macam nak mengalir je.

P/S: Yeyeyye besok bukak hamper nilam yang kitaorang dapat tahun lepas. Tah-tah dah expired. Cikgu Diana lah , pi simpan dalam koperasi. Haih.

No comments: