Saturday 26 May 2012

   Hai Assalamualaikum :D Miss me tak ? Tak ? Hem okay. Well baru minggu lepas mid year examination. Saya jawab semua soalan dengan penuh watlek watpeace. Dan Alhamdulillah , dah dapat beberapa kertas dan semuanya paras B seperti yang saya jangkakan.

  22 , 23  , 24 hb Mei 2012 adalah tarikh kepunyaan Arif , Azib dan Epul. So Happy Birthday boys :D
Actually untuk bulan Mei ni memang terlalu banyak kejutan untuk aku. Okay leggo aku nak cerita satu-satu.

  No. 1 Cuti sekolah dah bermula ! Yes ! Freedom. Nasib baik homework tak berlambak cuma ada kelas tambahan dekat sekolah. Ala dua hari je. Then kena buat folio sejarah dan goegrafi.

  No.2 Cikgu Eza , Cikgu Manisah dan Haida pindah. Lepas cuti ni dorang gone. Hem sedih sangat. Yang plaing sedih Cikgu Eza lah. Sedih gila tengok dia. Dia dah lama duduk kat sini. Hem rindu nak tengok dia dah. Dia pindah ke mana dan kenapa aku tak tahu.

   Cikgu Manisah pindah sebab dia perlu menjalani pembedahan di Kedah memandangkan dekat sana ada family dia. Harap kat sini memang taklah. Dia sesorang kat sini. Dia sakit apa sampai perlu bedah aku tak tahu. Yang aku tahu dia pernah batuk berdarah.

   Haida pula pindah aku tak tahu kenapa. Aku tahu dia pindah dekat Shah Alam atau Selangor.

Assalamualaikum. Happy Holidays :D

No comments: