Friday 1 June 2012

Happy Birthday Guys !



      Assalamualaikum. 1 JUNE 2012.  Birthday adik aku yang bernama Nur Haziqah. Selang dua hari sebelumnya iaitu 28 MAY 2012 birthday kakak dia yang bernama Nur Hazmiah. Happy Birthday Girls
:)

    Sorry no present for both of you. Nantilah aku bagi korang kek. Kegemaran korang , Butterscoch. Sorang satu potong k. Tak mampulah kakak korang ni beli satu kek yang berharga 80 hinggit. Korang pergi mintak dengan Mama jelah k.



   To Syaffira and Syuhada Zamahuri , your coming birthday in June. So i want to say Happy Birthday Guys :) Birthday korang , aku tak tahu nak bagi apa. Aku bukan jenis manusia yang nak bagi hadiah birthday kecuali orang tu memang dah buat hidup aku bermakna. Nanti aku belanja korang TF. Trololololo.



   Actually baru aku teringat. Ni betul okay. Baru aku teringat sekarang. 1 June ni pun birthday kepunyaan Arief Haiqal. So Happy Birthday Arief :)

Arif , dalam mimpi saya malam tadi saya kata saya jatuh cinta kat awak. 

No comments: