Thursday 30 August 2012

Eh kau...


          Assalamualaikum. Hi. Lamanya kita tak berjumpa. Ahaks rindu awak  :3 Hm selamat hari raya. Dah hari keberapa shawal eh ? Hm tak ingat.  I dah puasa ganti. 3 hari je uolls. ahaks

 
Proud to be Malaysian
Haa besok 31 Ogos 2012. Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Besok juga birthday Cikgu Nurulhaya. Rindu cikgu tu. Hm teringin nak pergi stadium pergi Perhimpunan Janji Ditepati tu. Tapi balik pukul 11 malam , maaflah. Lagi satu , besok aku pergi beraya.




    You know what , Ustazah Mazni datang mengajar kami bahasa arab menggantikan Ustazah Azimah yang sedang dalam pantang. Tak sangka dari sekolah agama ke Sekolah Kebangsaan Bukit Bandaraya then ke SMK Sri Pantai yang ku cintai. Bermula dari Ustazah Haslin , Ustaz Faiz , Ustazah Azimah , Ustaz Mohazli then Ustazah Mazni. Waa 5 orang guru bertukar. Hebat.



   Awak , janganlah nak terasa dengan semua tweet saya tu. Kalau saya nak perli awak , saya akan unmention awak dengan "akak". Kalau tiada perkataan tu , toksah terasalah. Hari2 dengar kawan saya bercerita awak perli saya penat jugalah menadah telinga. Saya cuma nak berbaik dengan awak then awak jaga life awak , saya jaga life saya.


Selamat Hari Kemerdekaan yang ke-55 :) Merdeka ! Merdeka ! Merdeka ! Janji Ditepati. *handsome PM Najib Razak tadi buat ucapan hari kemerdekaan tu*

No comments: