Friday 20 July 2012

1 Ramadhan :)


Assalamualaikum. Salam Ramadhan. Selamat berpuasa. Selamat bersahur. Selamat berbuka. Selamat berterawih. Selamat. K

        Hari Sabtu , 21 Julai 2012 bersamaan 1 Ramadhan ..... *aku tak ingat tahun hijrahlah*. Yes , saya tengah berpuasa. Alhamdulillah puasa ganti pun dah habis kira dah hutang.

Kasi besar. tergugat tak iman ?
  
    Sahur tadi pun minum air milo je. Tengok malasnya aku. Apa-apa pun 1 Ramadhan kali ni amat bermakna. Teramat bermakna. Ya Allah , kau jadikanlah bulan yang diberkati ini bulan yang amat terindah bagi aku :') Anyway , to Humaira , be strong k my adik sayangku :) I know this is will not last longer and your brother will get free. InsyaAllah.

Awak , nah baca ni.
   So our story begin from Twitter. From Twitter we known each other. We smiling together. We laughing together. Yes , that's true. I feel so happy. So lucky. So paradise. Until one day you makes all my day smile because you. Just because of your tweet. Just because that. How's incredible that.

  I wont let you know how my heart race so fast when i look at you. I wont tell you how i feel. I wont until
you ask me. And one more thing , hm i dont like to admit but yes i like you. Fall in love. And you never know until you ask me. You'll never know about this. Never.

Ya Allah , aku harap apa yang aku rasa sekarang ni , dia pun merasainya.

No comments: