Wednesday 24 October 2012

Random

   

    Assalamualaikum. Well hello ! Lama tak berjumpa , ziarah menziarahi di kala raya haji mula menyinggah. Hm raya haji.....Sup ekoq satu ! Btw , besok cuti 4 hari sekali gus. Hm kebosanan melanda

Hari ni hari ketiga peperiksaan akhir tahun berlangsung. Paper yang telah dijawab dengan tenang sekali harap2 lah dapat keputusan yang memuaskan untuk di masukkkan ke dalam markah TOV.

Actually , i dont want to talk about this examination. I just want to say apologize to you my dear friend till Jannah. Especially to you , Humaira.

Aku mintak maaf , aku tak dapat nak tunaikan janji permintaan aku tu. Kau kenal aku kan ? Aku memang akan jauhkan diri dari orang seperti tulalit tulalit dan tulalit. Aku mintak maaf sangat tak dapat nak jaga dia. Maaf sesangat.

And you , my dear friend till Jannah , aku harap dengan hubungan cinta baru kau tu , tidak akan merenggangkan hubungan kita sebagai kawan bertujuh. Aku rindu kau yang dulu. Yang dulu okay. Bukan sekarang. Tapi takpelah. Aku mintak maaf kalau aku jauhkan diri dari kau. Kau tahu aku jenis macam mana. Kawan kita dulu pun aku buat benda yang sama.



Harap kita tak berpecah. Aku tahu kau sayangkan persahabatan kau lebih dari cinta pakwe kau. :) P/S: Jangan nak terasa bagai , aku cuma luahkan aje. Takde niat nak lukakan hati kau. Sincerely , your friend till Jannah.

No comments: