Thursday, 27 September 2012

Maaf.

 
 First , this post only for my dear best friend. Tenenenenet awak lettew. Anyway , aku cuma nak cakap maaf. Itu je. Ya aku mengaku salah aku , aku mengaku aku memang pendendam. Mungkin mewarisi perangai bapak aku. Well anak Hurmin lah katakan.

  Ya , memang aku tak faham dan aku tak akan pernah faham apa yang kau lalui. Aku tak kisah mana pun pasal petang tadi kau marah aku. Aku faham yelah fikiran kau kacau tetiba orang datang tahu nak cerita hot je kan ? Maaf , aku excited sikit. Apa-apa pun aku agak 'lain' sikit sejak-sejak ni. Tetiba mak aku kata aku ada asma. Bapak aku aku tak galakkan aku guna linkaran nyamuk tu pasal takut kena asma. Lepas tu dengan cara aku hidup sekarang pun tak macam aku dulu. Mungkin nak dekat mati kan ? Haa memanglah begitu.

May happiness stay with you InsyaAllah.

Maaf. Itu je. Memang berkali aku minta maaf atas sebab yang sama. Apa-apa pun , aku akan sokong kau walau apa pun kau ambil sebagai keputusan muktamad kau. Kau dah besar , dah matang , masalah itu pun masalah kau , kau boleh selesaikan. "Benda boleh settle" *ambik ayat Abang Zul kejap

Be strong. Lots of love Hurairah.

No comments: