Thursday 8 December 2011

Deactivate

  • Heloooooo. Okay aku dah pon deactivate acount Facebook aku. Reason why ? Takyah ambik kesah lah. No one will find me kan ? Or miss me , or blablabla. :)
  • Okay al-kisahnya macam ni , aku rasa sakit hati bila bukak Facebook. Gila sakit hati. Entah kenapa bila tengok status Hanba Allah seorang  ni ,Ya Allah !
  • Tak perlu nak terasa bagai. #Penatlah
  • Walaweyheyy , perkataan STFU , LOL , NOOB , LMAO and OTHERS , perkataan tu kau seorang saja ke yang tahu ? Helo dunia ni kecik jelah , aku pon tahu dee. Tak perlu nak bajet tahu semua dengan kawan kau sendiri lah. Lepas tu sukati mak nenek kau , kata orang yang guna perkataan tu copycat kau. Apa masalah kau hah ?
  • K aku tahu masalah kau....Kau batak nak HOT !! Tak gitu ?
  • Sekali kau kacau kawan aku , aku kacau kau seribu kali.
  • Aku tengah makan Nasi Lemak di tengahari. Hehe.
  • Apa nak cakap ? K aku akan luangkan lebih banyak masa di Blogger or Twitter or Games. I prefer choose Games. Bende tu buat aku tenang dari stress. :))
  • Sambal nasi lemak kali ni tak pedas. Best makan. Jom makan ?
P/S:Andai hati manusia kita boleh lihat samada gelap atau cerah , InsyaAllah kita mesti dapat memilih kawan dengan baik :)

    No comments: