Thursday 8 December 2011

More Entry

  • Assalamualaikum. Lama dah tak jenguk blog ni.
  • Hari ni aku rasa aku nak buat post banyak-banyak. Baru syokkan ?
  • Okay aku jesles dengan Zarifah. Die pergi holiday dari hari ni sampai 13 december. Syoknya die. Then die cakap , die holiday bukan di Malaysia means die pergi luar negara lah kan ?
  • Humaira deactivate Facebook die and I know why.
  • Minggu ni aku asyik keluar pegi sekolah je. Tolong Ustazah Hashimah sama-sama dengan Humai , Syaff , Nani.
  • Hujung bulan ni , kira-kira dekat cuti Chritsmas tu , Tokwan aku dari Kedah mai KL. So , kena cakap loghat Kedahlah.
  • Tadikan masa Ustazah nak hantar aku balik rumah , terserempak dengan kakak form 2. Ada yang pakai baju tak cukup kain dan freehair. Terus Ustazah sound die. Apa lagi malu seribu bahasa lah die. #PadanMuka
  • Anyway , bukan setakat pelajar je yang agak tak suka dengan Pengetua bila die ada kat sekolah , cikgu-cikgu kat sini pon ye jugak. #APTB
  • Next week , pergi Mid. Sorry guys , aku tak boleh pergi sebab minggu ni aku asyik keluar je memanjang pastu next week jugak kena pergi bank and family's event.
  • Untung Kuali Bulat , semua nak kat die. #Cemburu
  • No story about Mr.Bean. Seriously , selama ni aku tak berapa nak rindu sangat kat die.
  • Nak tahu sapa 5A yang masuk sekolah aku ? Ada 3 je. Sad story kan ? :(
  • Abah aku bawak balik TV besar. Syok biehhh.
  • Kaki aku kebas campur lenguh gitu. Adehh.
  • Teringinlah nak cari blog kakak sedara aku. Dulu ada tau , aku selalu jenguk sekarang die tukar link maybe.
  • No more story , i guess. So , aku nak makan. Bye. |_|_|_|_|
P/S:Don't know why , sejak-sejak ni hubungan aku dengan die semakin rengang. Betul-betul rengang , seseolah kita baru nak berkawan. :(

No comments: