Saturday 3 December 2011

Hate The Feeling

  • Assalamualaikum. Okay aku larikan diri daripada masalah.
  • Di Facebook atau di Twitter , its still same. Perasaan tu tetap ada.
  • Entahlah , aku tak tahu mana aku nak sokong. Baru aku merasa macam mana jadi orang tengah.
  • Yang sorang gi balas kat Twitter , pastu yang sorang lagi balas kat Facebook kaw-kaw , dekat Twitter lagilah.
  • Well , tak tahu mana satu yang salah. Aku nak sokong yang tu kesian yang ni , aku nak sokong yang ni kesian kat tu.
  • Arhgggg , biarkan je ? Oh senangnya bagi sesiapa yang tak ambik beratlah because this case is about my friends.
  • Aku tak suka tengok korang berdua bergaduh sesama sendiri. Sedih weyh. Gila sedih. And to Blogger , thank you sebab bagi aku tempat melarikan diri.
  • Alahai , bila perkara nak selesai.
  • Tukar topik , well aku akui Greyson Change memang cooll. Pasal lagu die. Lagu die semua sedap. #imnoobimknow
  • Die hensem ? LOL , Mr.Bean aku lagi hensem lah !
  • Cakap pasal Mr.Bean kan , malam semalam mimpi aku penuh dengan muka die. Ceritakan ? Oh takyah lah sebab aku terus tarik muka sebab Kuali Bulat ada dalam mimpi. Dan jobs die , perli-memerli aku. Haih -,-
  • Bye.

No comments: