Sunday 4 December 2011

Sekolahsekolahsekolahsekolahsekolah :)

  • Assalamualaikum , hari saya nak cakap tentang sekolah saya ye pelajar. Sekolah saya dulu best sangat ! Lagi best dari korang tahu tak ? #Stopmengarut
    • Wahh , ada bakat ni aku nak jadi cikgu. Lol , aku tak suka jadi cikgu  sebab aku tak suka dengan budak-budak. Aku tak pandai take care dorang. :'(
    • Hati aku rasa macam nak belah dua pulak. Sorang nak pergi sekolah dengan semangat berkobar-kobar dan sorang lagi taknak pergi sekolah sebab nak tidur sepanjang masa.
    • Sedihlah macam ni. Tahun depan kelas aku makin sikit. Feel lonely lah nanti. Nanti kelas kita tak sebising dulu. Aku ingat lagi Pengetua Ketot tu masuk kelas kita pastu marah kita pasal bising. Aku rindu saat tu.
    • Nanti aku dah tak dapat dengar dah Suhana asyik nyanyi kat aku je. Lagu die nyanyi , lagu apa bende tah , yang aku tahu penyanyi tu ada tiga.
    • Tahun depan aku nak duduk dengan Einani , duduk depan-depan. Kalau boleh duduk depan muka cikgu tu biar cikgu jemu tengok kami. Haha.
    • Nak belajar kuat-kuat.  #Azam 
    Memori 1Bumi.






      No comments: