Saturday, 17 December 2011

Helo

  • Assalamualaikum. Hoho , miss aku tak ? Loli , kau memang tak miss aku. -,,-
  • Internet rumah aku kena potong. Hukuman pasal aku tak belajar dan langsung tak sentuh buku teks tu.
  • So , aku dengan berbesar hatinya , memegang buku , membuka buku , dan membaca dan tutup balik buku tu. LOL , jahat kan aku :P
  • Hehe , manada lah , aku tipu je. Aku pegang buku pastu aku buat lah latihan tu. Alhamdulillah , kali ni banyak buku rujukan yang aku ada.
  • Buku yang aku cukup suka betul pegang , Geografi. Adoii , why ? Entoh , patutnya aku suka pegang buku Sains. Loli.
  • Alhamdulillah , aku boleh lah belajar sendiri-sendiri bab form 2 tu. Nanti bila belajar aku dah pandai dah. Lalalala~~ 
 P/S: Pengajaran : Janganlah anda meninggalkan buku teks anda kerana ditakuti internet di rumah anda dipotong macam saya....HOHO PEACE.

Hoho , sapa ni ? Pakwe hang.


    No comments: