Tuesday 20 December 2011

New year , new look , new everything lah.

  • Assalamualaikum. K hari ni aku nak cakap blog aku dah okay ! Alhamdulillah.
  • Tak tahulah kenapa , bila aku bukak blog aku dekat netbook aku , semua dah okay. Yeyeyeye.
  • K Einani , blog aku tak kena hack. So aku takde hater just like you said.
  • Hem , nak cerita pasal apa ?
  • Mengumpat ? Taknaklah , aku baik lah. Lol , tipu je kau.
  • K aku nak mengumpat. Sebenarnya kan....emm. Jap tengah pikir.
  • Okay aku nak cakap , tapi malulah.
  • Eh Hurairah ni , copetlah sikit nak cereto nya. Alahai.
  • Sebenarnya......
  • Aku cemburu nampak status kau berlambak yang like. Tu je. Terasa ? Haha , takyah nak terasa bagai. Ni rezeki hang. Hang sendiri yang nak.
  • K mesti ada cakap aku kejar hot pasal cemburu macam tu. Hello , bukan aku je weyh , ramai lagilah , tah2 semua manusia ni. #Dunia Akhir Zaman
  • Saya telah membuat dosa separuh kering pasal saya mengumpat sikit je. Lol .

No comments: