Sunday 4 December 2011

Late Night

  • Assalamualaikum. Okay sekarang pukul 230 pagi dan mata aku still terbuka luas gitu. Pagi besok harap aku bangun lah.
  • Besok bangun pukul 7 or 630 gitu.
  • Selalunya cuti sekolah macam ni aku suka betul bangun pukul 1 petang. #Anakdara
  • Alhamdulillah , masalah selesai. #Syukur
  • Dont know why , aku rasa macam................................ Entah.
  • Aku gila jesleslah dengan Kuali Hitam. Die dengan couple kira sweet jugaklah.
  • Yang paling aku tak tahannya , Humai add couple Kuali Hitam ni. Nak tahu couple die cakap ?
  • Hehehe. Die cakap Humai tu adik Kuali Hitam. Berdekah-dekah ketawa aku malam ni tau. Sampai sekarang senyuman aku sampai ke telinga tau.
  • Haha. Humaira adik Kuali Hitam. LOL. Gila lawak !
  • Humai cakap jangan bagitau orang pasal ni , tapi kesah apa aku. Blog aku takde sapa nak baca. 



    P/S: Harap aku bangun awal-awal eh besok. Amin :)

    No comments: