Sunday 18 March 2012

Forget The Past

 
   Assalamualaikum Cinta. Lol jk. Cakap pasal cinta ni , aku ingat nak ajak classmates aku pergi wayang tengok cerita 7 Petala Cinta. Tengok trailer macam best je. Diana Amir pun ada ^^v

   Actually kan , kita nak cerita pasal mimpi kita. Lol , tak de idea nak bercerita lah.
 Alkisahnya cengini. Mula2 aku jumpa Ustazah Azimah. Dia tunggu kat depan kelas aku kira nak mengajarlah. Yang pelik tu aku sorang je nampak dia. Apalagi , berlari aku menuju ke Ustazah pastu peluk cium semua. Then Ustazah masuk ke kelas , aku tengok semua classmates aku muka sunggul je. Haha

Petang tu ada nasyid. Ustaz Fais still ada lagi kat sekolah tu pasal nasyid. Waktu tu dia sorang2 , aku pergi sapa dia. Tanya " Ustaz , hari ni last day ustaz kat sini eh ?" , "Haah". Ustaz waktu tu muka sedih yang amat. Lol , muka dia macam OkayGuy.


  Pastu tetiba ada kat belakang Galeri Sejarah. Waktu tu ada sportcheck. Betul tak apa yang aku taip tu ? Ah mampus lah. Puan Eza selaku Guru Pemegang Pengawas , kata , dia nak buat sportcheck sapa yang langgar peraturan misalannya pakai seluar sempit. Bak kata Teacher Eza. Dia kata sapa yang pakai tu , nanti ditanggalkan seluar.Bogel. Lelaki belah kanan , perempuan belah kiri.

  Waktu tu budak lelaki , pengawas , form 5 yang kena dulu. Dia langgar peraturan then Teacher Eza tanggalkan seluar dia. Muka dia merah habis. Nasib baik budak lelaki kerumun dia , kalau tak semua budak perempuan tengok. Cuma ada segelintir budak perempuan termasuk aku dapat free show tulah memandangkan kitaorang semua duduk kat atas bukit. Bangang =,= Pastu kan , tetiba nampak Mr.Bean sebelah budak lelaki tu. Aww , muka dia dah macam resah semacam je..

Macam ni lah muka Mr.Bean

   Pastu budak perempuan dapat tahu semua nak lompat pagar , lari dari sekolah memandangkan Galeri tu sebelah dengan pagar sekolah. Tetiba Teacher Eza datang at kitaorang bawak rotan then dia kata " Hah , korang nak kemana hah ?!". Sumpah muka semua pelajar dah macam pesalah jenayah berat. Aku pun kena juga , then nampak Mr.Bean kita tu kena hukuman pasal pakai seluar sempit tu. Ahakss

   Then tetiba ada kat sekolah agama. Ayoyo. Waktu tu aku tengah gosip dengan geng Hanisah tetiba geng Kuali Hitam ada kat belakang. Tetiba pulak Kuali tu duk sebelah aku. Dia asyik ikut je mana aku pergi. Dia pakai baju pengawas sekolah agama tu. Dalam hati boleh pulak aku kata dia comel. Lahai.

  Pastu tetiba ada kat pantai , waktu tu ada family aku dengan bacht sekolah aku. Kitaorang mandi kat laut tu pastu kitaorang camping kat situ ramai2.

Inilah mimpi yang paling mengarut yang pernah saya mimpi. Terima kasih kerana sudi membaca :)

No comments: