Friday 23 March 2012

The Future Waiting Us

    Hai ! Tengok tu laju dak gua lari ? Actually tu dalam khayalan semata-mata. Hari ni ada Merentas Desa. Lima checkpoint dan disediakan air di checkpoint keempat. Air paip pulak tu. Kejam.

  Mula2 lari sama-sama dengan classmates pastu Zarifah dengan Syuhada pergi dulu pastu Einani dengan Nawwar ikut jejak langkah dorang then aku , Syaffira , Humaira , Haida , Suhana dengan Basyirah last.


   Sepanjang kitaorang berlari tu , *aikk berlari eh* aku dengan Syaffira asyik cakap Fresh Oren , Air Sirap. Hahahaha k lawak.

Happy Birthday Nur Farhana Ridza
   Hah , ni birthday girl kita pada hari ni. Happy Birthday Fana. Walaupun kau dah lain dengan kami kat sini. Its okay. Allah akan balas nanti. Apa-apa pun semoga panjang umur , semoga dimurahkan rezeki , semoga bla bla bla bla bla. Aku doakan terbaik untuk kau sahabat aku

24 Mac 2012. Genap satu tahun aku sukakan kau wahai Muhd Ikmal Yusri. Nanti lepas Spm , mesti kau nak kawin kan ? Jangan lupa ajak aku :D

No comments: