Friday 30 March 2012

Let Me Dying In Here

This World Too Cruel For Me

     Sehari tak datang sekolah , semua orang buat bala kat aku. Yang sorang tu bila aku tanya kenapa dengan kau , aku cakap macam dengan tangga sebelah aku tu je. Yang sorang tu lagi asyik nak peluk aku hulur ke hilir pastu cerita macam-macam then bila tanya tuan empunya cerita lain pulak story dia.
 Feeling when we wanted to kill everyone for no reason.
     Rasa macam nak ambik helmet ketuk semua 14 perempuan dalam kelas tu sampai berdarah , sampai pecah kepala. Manusia yang tak bersalah pun aku libatkan sekali. Semua DRAMA. Sampai aku dah tak tahu itu realiti atau mimpi. DRAMA. TIRED OF DRAMA.

      Tak rasa ke korang hidup ni tak aman ? Asyik nak bash orang sana sini then kena bash balik pastu terjadilah Drama. Tak pening ke ? Tak lemas ke ?

Humaira , kalau kau rasa apa yang kau buat selama ni betul , teruskanlah.

1 comment:

Nur Humaira Suhaimi said...

Sorry for all . Aku ada masalah time tu , sakit hati .