Saturday 7 April 2012

Gambar semata-mata.

    Assalamualaikum dan selamat luar biasa. Haha aku dah terikut trend seorang motivator yang aku sendiri tak ingat nama dia. Tuah kot ? Em , entahlah.

   Well hari ni cukup cukup cukup cukup cukup best ! Aku pergi Kursus Kepimpinan Badan Beruniform / Kelab / Persatuan 2012. Aku tak pegang apa-apa jawatan kecuali Ahli Tidur Sahaja. Masuk ni pun pasal ganti Kak Aina selaku Pengerusi Puteri Islam. Wah , bangga tak bangga tak ? Lol , ganti orang je pun -,-

   Nasib baik lah ada kakak-kakak 3 Bumi yang bantu aku dalam kursus tu. Kalau tak terkapai-kapai aku sendiri. Yelah aku seorang je yang Form 2 dalam tu. Untung jugak lerr dapat ahli kumpulan yang sporting gitu.

Macam nilah aku dalam kursus.
    Ahli  kumpulan terdiri daripada Kak Shafikah Ramli , Kak Liani , Kak Farhani , Kak Aqila , Kak Nadirah , Kak Ain , Abidin dan Syafik. Alhamdulillah semua okay semua sporting semua tolerate semua sporting semua bantu aku semua okay semua baik semua suka buat lawak semua ada semangat team work semua ada semua. K

Humaira , kau tahu tak Kak Shafikah ada cakap pasal budak MTD. Hehe aku duk sebelah dia boleh lah aku pasang telinga.

    Actually dalam mana-mana kursus semua BOSAN. Cakaplah kursus apa pun , bagilah kursus apa pun semua aku kata BOSAN. Bosan nak menunggu break time. Waktu break time tulah boleh melantak.

   Hah itu jelah kot , semua intipati kursus tu sama je macam kursus lain. Ada pembentangan , ice breaking lah , building team , macam-macamlah.

  Budak Nasyid , buat leklok tau :) Actually aku datang surau tu nak tengok korang improve ke tidak. Nampaknya tak.

No comments: