Wednesday 11 April 2012

Tsunami di Aceh
   Assalamualaikum. Sapa yang baca ni , saya Nur Hurairah Husna memohon maaf atas apa saya pernah lakukan pada anda sebelum ni. Maafkan saya.
 
  Well , as you know petang tadi Malaysia mengalami sedikit gegaran ekoran kena tempias gempa Aceh yang berukuran 8.9 skala ricther. Then tetiba ombak tsunami telah menghempas Phuket , Thailand. Malaysia juga dijangka terkena ombak tsunami di Port Dickson pada 210 pagi.

  Ya Allah , waktu baca semua tu dekat Twitter , aku jadi macam tak keruan dah. Teringat dosa lalu. Teringat apa yang aku dah buat selama ni. Ya Allah , jangan kau tutup pintu taubat -Mu. Aku belum lagi taubat sepenuhnya. Dalam hati hanya Allah sahaja tahu.

  To all my classmates : Hanisah , Haida , Asyikin , Syamila , Firdaus , Ridhuan , Humaira , Syuhada , Alia , Nawwar , Suhana , Basyirah , Einani , Syaffira , Zarifah , Syuhada , Zaki , Arief , Azib , Farihin , Haziq , Ammar dan Danial. Aku mintak maaf apa yang aku dah buat kat korang dulu. Aku harap korang maaf kan aku weyh.
To 3 Bumi : Saya mohon maaf atas segalanya. Terutama kepada Kak Fatin Syaheera. Saya tahu saya banyak kutuk belakang kelas akak-akak semua. Saya mohon maaf. 
To SMK Sri Pantai : Junior-junior and senior-senior , saya harap anda semua maafkan saya. Saya tahu saya pernah buat perkara yang tak sepatutnya. Harap maafkan saya terutama kepada guru-guru semua. Love you all.
To my family : I know you guys will not read this. Saya cuma nak mintak maaf atas kekhilafan saya selama ni. Ya Allah berkatilah family aku ni. Amin.
 To Asia Tenggara terutama Muslim : #PrayForAceh #PrayForThailand #PrayForMalaysia #PrayForIndonesia #PrayForSingapore #PrayForAsia #PrayForEarth

P/S: Maafkan saya sekali lagi. Ya Allah berkatilah kami semua.

No comments: