Tuesday 5 June 2012

Sad Love Story :/

Yeah. Baru ada feeling nak update lagi. Feeling tu datang lepas tengok cerita Harry Potter. Well cerita tu memang bawak pengaruh kepada aku. Tralalalala.



    Well , tadi cari dekat Youtube sebab kenapa Snape mati. Then teringat Snape mati pasal cinta. Wooo. Inilah yang membuat aku tertarik. Dengan siapa Snape suka. Mesti cinta teragung bagi dorang lah ~



  Snape sukakan Lily. OMG. Lily kalau tak silap ibu kepada Harry. Tapi sayang Lily kawin dengan James so dapat anak nama Harry. No wonder Snape bencikan Harry. And dari kecil lagi hati dah berpaut. So kira cinta pandang pertama. Lol.

Lily and Snape


  Well scene bagi orang yang tak menghayat maybe boring. Me too. Tapi ada terselit satu scene tu yang membuat hati aku sayu je. Snape tetap tunggu Lily walaupun dah mati. Okay saya mengaku saya menangis.

Jika awak yakin cinta itu milik awak , selamanya cinta itu milik awak. Mungki tidak di sini tapi di alam lain mana tahu kan ? Manusia diciptakan berpasangan.

HAHAHHAHAXD K

1 comment:

Aqeela Yuen said...

Betapa sayangnya Snape kat Lily sampai sanggup jaga Harry :')