Tuesday 26 June 2012

  Assalamualaikum. Do you miss me ? Hahaha im quite annoyying right ? Hari2 masuk blog tanya "Do you miss me ?". Hahahha kkkkkkkkk fineeeeeee.

    My mid year exam's result just sooooo bad. Anyway Alhamdulillah. My parents did not mad of me. Yeah ! 1 A 6 B 3 C.  Haaaa just so really bad. I just got 1 A. Its okay. Alhamdulillah. Thanks Allah :)


  
  
   Haa guess what ? Dia dah ada girlfriend. Tak perlu diberitahu. Semuanya tahu. Cuma apa yang aku nak cakap , Semoga Bahagia. Itu je. Apa yang aku mahu ialah aku tak nampak kau dan kau tak nampak aku seseolah invisble okay ? Aku harap kau baca post ni. Aku buat ni penat tau ! KKKKKKK FINEEEEE !

   Ya , saya Nur Hurairah Husna dengan nama Allah , dari hati yang ikhlas , saya ucapkan semoga bahagia. Saya tak sedih awak bercouple cuma saya sedih bukan saya orangnya. Itu je. Alhamdulillah. Terima kasih kerana awak sudi jadi watak dalam kisah percintaan saya yang bertepuk sebelah tangan. TERIMA KASIH.
Allah sengaja temukan kita dengan orang yang salah sebelum Dia temukan kita dengan orang yang betul. Itu sebab manusia sentiasa menangis kerana cinta.


  
 

No comments: