Thursday 5 July 2012

Ambang Ramadhan

    Ku mengharapkan Ramadhan kali ini penuh makna. Agar dapat ku harungi dengan sempurna.
Are You Hungry ? XD
 

  Assalamualaikum :) Salam Nisfu Syaaban. Sesiapa yang baca post ni , saya Nur Hurairah Husna ingin meminta maaf atas segala kesilapan yang pernah saya buat kepada awak samada secara nyata atau tidak nyat :D

Look at the cheese.

   Sedar tak sedar lagi 14 hari nak berjumpa dengan bulan yang dinanti-nantikan oleh semua umat Islam di seluruh dunia. Alhamdulillah , Ramdhan akan menjelma. Alhamdulillah , Allah masih berikan aku untuk bernafas untuk menempuhi bulan yang mulia ini. Alhamdulillah :)

   Well , ramai remaja sekarang ni dah letak ringtone lagu hari raya. Puih puasa belum , dah terhegeh nak raya. Tah puasa cukup ke tidak. *eleh cakap kat orang , kau tu apa kurangnya*

   Ya , saya teramat excited ni. Tapi aku lupa aku belum lagi ganti puasa sebanyak 3 hari. Hem takpe sabtu , ahad , isnin aku puasa. DAH TAMAT.

Dugaan. Lek lu.
 P/S: Lekiu menang untuk Kejohanan Olahraga Tahun 2012. Alhamdulillah :) Anissha , happy birthday , sayang kau.

  

No comments: